Veelgestelde vragen

 

Heeft u een vraag voor onze klantenservice? Wellicht is uw vraag hieronder al beantwoord. Mocht uw vraag er niet bij staan, dan kunt u uiteraard altijd telefonisch of per email contact met ons opnemen. U vindt de benodigde gegevens op onze contact pagina.

 

Wie zijn wij? Laten we ons eerst even voorstellen...

 

1. Laptoptassen-online.be is een product van EJBdesignery


Officieel leverancier van Wenger tassen & i-stay tassen.

EJBdesignery

Stokthoekstraat 10 A

9140 Temse

 

Tel: +32 (0) 3500 9219
BTW-nummer: BE 0838.291.123


dealer wenger business gear

 

alle Wenger tassen


dealer i-stay laptopbags

 

alle i-stay tassen

Elk jaar bedienen we duizenden klanten. Het nieuwe winkelen heeft zo zijn voordelen (kopen wanneer u dat wilt, kopen in alle rust, makkelijk snuffelen in de productinformatie, geen parkeermeter of parkeerboetes) maar heeft natuurlijk ook zijn nadelen (een product voelen of betasten gaat een beetje moeilijk over het internet, kijken of iets wel of niet past is ook altijd onder voorbehoud, de kleuren kunnen in het echt net iets anders zijn dan u aan de hand van de afbeelding had verwacht). Het enige wat wij kunnen doen, is het zo leuk mogelijk voor u maken: goede, duidelijke informatie, goede foto's en u een goede klantenservice te bieden. Ruilen of retourneren, binnen de termijn van 14 werkdagen, is bij ons geen enkel probleem. We zijn officieel vertegenwoordiger van de beide merken: bent u niet 100% tevreden, laat het ons weten, dan zoeken we naar een oplossing.

 

2. Onze algemene leveringsvoorwaarden


Wij leveren u de goederen op basis van onze Algemene voorwaarden. U kunt ze hier vinden. Uiteraard houden wij ons aan alle wettelijke bepalingen, de wet 'Kopen op afstand' en alle garantiebepalingen. Mocht u een klacht hebben, dan zoeken wij samen met u naar de best mogelijke oplossing.

 

Bestellen, betaling & bezorging op www.laptoptassen-online.be

 

1. Hoe veilig is het bestellen op www.laptoptassen-online.be?

Uw gegevens zijn bij ons in veilige handen. Uw betaling gaat over een beveiligde verbinding naar onze payment provider Ogone. Ogone is een toonaangevend bedrijf op het gebied van online betalingen, lees meer op http://www.ogone.be.

 

2. Hoe kan ik betalen op www.laptoptassen-online.be?


U kunt op Laptoptassen-online.be direct veilig online betalen met KBC-online, CBC-online, met een credit card van Visa of MasterCard, of met PayPal. Indien u het geld liever wilt overmaken dan is een bankoverschrijving ook mogelijk.

 

Op rekening bestellen... / betalen per bankoverschrijving

Bedrijven hebben de mogelijkheid om op rekening te bestellen. U kunt achteraf per bankoverschrijving betalen.

 

Particulieren kunnen kiezen voor deze betaaloptie indien zij niet mbv bovengenoemde betaalmethodes kunnen of willen betalen. Op het betaalscherm kunt u kiezen voor deze optie, u krijgt dan automatisch een email met betaalinstructies toegestuurd.

 

veilig online betalen

 

3. Zijn de vermelde prijzen op de website inclusief BTW?


De prijzen zoals vermeld op deze website zijn inclusief de verschuldigde BTW.

 

4. Wat zijn de bezorgkosten?


Bij ons betaalt u geen bezorgkosten, deze nemen wij voor onze rekening!
Dit geldt zowel voor bestellingen binnen België als Nederland. Leveringen naar Luxemburg zijn ook geen probleem.

 

5. Wanneer kan ik de bezorging verwachten?


We leveren de producten zo veel mogelijk uit onze eigen voorraad. Voor de bezorging van de pakketten maken we gebruik van de diensten van GLS (General Logistics Systems). Indien u een bestelling plaatst op een werkdag voor 16.00 uur, dan zal het pakket diezelfde dag nog worden meegegeven met de pakketdienst van GLS. In de praktijk betekent dit dat uw pakket binnen 1-2 werkdagen bij u wordt bezorgd. Met de Track & Trace code die u van ons krijgt, kunt u uw pakket zelf volgen in het logistieke proces bij GLS. GLS bezorgt niet op zaterdag, zondag en op feestdagen.

 

GLS pakketdienst

6. Wat gebeurt er als ik afwezig ben bij aflevering?


Indien u bij aflevering niet aanwezig bent, zal GLS het pakket bij de buren proberen af te geven, en of bij u een kaartje in de bus doen. Op het kaartje staat vermeld wat u voor verdere opties heeft. Via het internet kunt u nu zelf uw keuze aangeven. U kunt het pakket nogmaals laten aanbieden, het pakket zelf komen afhalen bij een zgn GLS Parcel Point bij u in de buurt of het pakket zelf komen afhalen bij een GLS depot. U kunt dus zelf beslissen waar uw voorkeur naar uitgaat. Lees meer over deze service op http://www.gls-group.eu.

 

7. Hoe zit het met de bezorging in het weekend en op feestdagen?


GLS bezorgt niet in het weekend en op de gebruikelijke feestdagen. Tijdens de feestdagen, bv rond de kerstdagen, kan de bezorging door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk. Wij vragen uw begrip hiervoor. U kunt uw pakket alijd volgen in het logistieke proces bij GLS.

 

8. Kan ik het product ook zelf komen afhalen?


Momenteel is het nog niet mogelijk om de produkten zelf af te komen halen.

 

9. Kan ik het product ook op een ander adres laten bezorgen?


Natuurlijk kunt u ook een ander adres opgeven waarop het bezorgd moet gaan worden. Tijdens het bestelproces heeft u de mogelijkheid om naast het klantadres een (afwijkend) bezorgadres op te geven. Dit geldt voor binnenlandse zendingen. Neemt u anders even contact met ons op...

 

Service, garantie, defecten en retouren bij www.laptoptassen-online.be

 

1. Niet goed geld terug! Herroepingsrecht?


Een consument heeft als gevolg van de wet 'Kopen op afstand' bij internetaankopen een afkoelingsperiode van 14 dagen. Dit betekent dat indien uw aankoop om wat voor reden dan ook, niet bevalt u het product eenvoudig retour kunt sturen om te ruilen of om uw geld retour te krijgen. Het product dient uiteraard onbeschadigd te zijn en dient zoveel mogelijk in de originele verpakking retour gestuurd te worden. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor uw eigen rekening. Wilt u hiervan gebruiken maken, neemt u dan even contact op met onze klantenservice. U vindt de benodigde gegevens op onze contact pagina.

 

2. Bij ontvangst van het product heeft het product al direct een defect. Wat moet ik doen?


U dient dit zo snel mogelijk te melden bij onze klantenservice. U krijgt van ons instructies om het product in de originele verpakking naar ons terug te sturen. U vindt de benodigde gegevens op onze contact pagina.

 

3. Mijn vraag staat er niet bij, wat kan ik doen?


Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden tussen de vragen op deze pagina? U kunt ons uiteraard ook bellen of mailen met uw specifieke vraag. Wij staan u graag te woord. U vindt de benodigde gegevens op onze contact pagina.



Met vriendelijke groet,
Het team van Laptoptassen-online.be